Buurtbemiddeling Kwadraad

Harde muziek of gestamp op de trap. Een hond die voor de deur plast. Een boom die de tuin overschaduwt of een kinderwagen op de galerij. Voor je het weet, groeien kleine irritaties uit tot grote conflicten. Buren worden vreemden, of erger nog, vijanden. Herken je dit? Buurtbemiddeling Kwadraad helpt om het niet zover te laten komen. Met informatie, advies en bemiddeling komt er weer ruimte voor wederzijds begrip.

Vindt je het lastig om met de buren in gesprek te komen of loopt het gesprek op niets uit? Dan kan je kosteloos en vrijblijvend Buurtbemiddeling inschakelen. Je kunt bij Buurtbemiddeling  terecht voor advies of voor bemiddeling. De bemiddelaars van Buurtbemiddeling zijn vrijwilligers van Kwadraad die getraind zijn in gespreksvoering.

Buurtbemiddeling is er voor alle inwoners van Bodegraven-Reeuwijk, zowel kopers als huurders, en wordt door de gemeente, Woningbouwvereniging Reeuwijk en Mozaïek Wonen mogelijk gemaakt.

Info: www.kwadraad.nl/buurtbemiddeling of download hier onze folder

Contact: mail: buurtbemiddeling@kwadraad.nl of bel: 088-9004000