Werkgroep Wonen

Kon. Wilhelminahof 6
2811 SZ Reeuwijk
Nederland

Beste leden van de werkgroep wonen,

Dit betreft een behoorlijk zware sessie  omtrent het huurbeleid van de WBVR en de daarmee samenhangende huurverhoging(en).

Deze vergadering wordt belegd om de meningen te peilen t.a.v. het huurbeleid van WBVR,

Na deze vergadering zal z.s.m. een volgende vergadering worden belegd ,waarin wij Vincent van Luit dan uitnodigen om de zaken toe te lichten en onze vragen te beantwoorden.

Daarna kunnen de standpunten doorgenomen worden met het bestuur van HV Reeuwijk en besproken gaan worden met WBVR.

Punt 1: Wat vinden wij van een inhaalslag voor de laagste huren, of voor iedereen gelijk verhoging van 0.9 % tot de wettelijke grens of, de inkomensafhankelijke verhoging?

Punt 2: Wat zijn dan de gevolgen van de huurverhoging  en voor welke groepen.

Punt 3: Wat vinden wij om – scheefwonen te bestrijden- van een max. huurverhoging voor inkomens boven de € 39.874.- van inflatie + 4%

Punt 4: Wat vinden wij van extra verhoging van huur voor duurzaamheids maatregelen.

Punt 5: Wat vinden wij van het WWS.

Punt 6: Wat vinden we van de huurverhoging bij mutatie.

Punt 7: Rondvraag

Misschien is het handig om de vragen en opmerkingen die er leven op papier te hebben, zodat bepaalde items in een keer behandeld kunnen worden.

Graag vooraf aanmelden bij secretaris via info@hvreeuwijk.nl