Doe mee!

U kunt (gratis) lid worden van Huurdersvereniging Reeuwijk. We houden minimaal 1 keer per jaar een ledenvergadering, waarvoor u wordt uitgenodigd. Op deze ledenvergadering heeft u de mogelijkheid om uw zorgen, maar ook uw ideeën uit te spreken.

Wij kunnen ons voorstellen dat u dit nog niet genoeg vindt en dat u graag vaker van gedachten wilt wisselen over het reilen en zeilen bij Woningbouwvereniging Reeuwijk. Wij organiseren verschillende activiteiten (onder andere met de werkgroepen), waar u van harte bent uitgenodigd!

Bent u zo enthousiast over de vereniging, dan kunt u natuurlijk ook een grotere bijdrage leveren binnen een werkgroep, de kopgroep of het bestuur. U krijgt op deze manier de mogelijkheid om u te verdiepen in het huurbeleid, wet- en regelgeving, met elkaar een beargumenteerde mening te vormen en deze uit te spreken naar Woningbouwvereniging Reeuwijk.